ABD Dışişleri’nden İran’a teşekkür

ABD Dışişleri Bakanı John Kerry’nin ofisinden yapılan yazılı açıklamada, önceki gün alıkoyduğu Amerikan gemileri ve askerlerinin serbest bırakmasının ardından İran’a teşekkür edildi.

Kerry, olayın barışçıl çözümünün diplomasinin ülkenin güvenliğini sağlamadaki rolünü gösterdiğini ifade etti.

İran, önceki gün kendi karasularına girdiği nedeniyle iki ABD gemisini alıkoymuş ve mürettebatı gözaltına almıştı.

Gemilerin seyrsefer sistemindeki bir arızadan kaynaklandığının ve casusluk amacı taşımadığının ortaya çıkmasının ardından gemiler ve askerler serbest bırakılmıştı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.